en explosion

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2014-10-10, 18:03:00
igårkväll fick jag ett oväntat samtal av min dröm. "ville bara ringa och säga godnatt".
hela jag blev varm och kunde sen somna på en kvart, vilket aldrig händer, bara i fylla.
 
ikväll blir det personal"fest" på vår by-pub, innan samlingsdags drar vi en ragg med niklas jenkare, ska det va så ska det va fullt ut såklart!  imorgon får vi hoppas att det smäller, oktoberjakten börjar. vi kör till onsdag. i september gick det inte så bra, inget fick fällas. tråkigt men så kan de bli ibland. och på måndag är det dags att
börja plugga historia. det ska bli ordning på torpet. blir bra. disciplin och rutiner. 
 
sen längtar till skoterns dag i östersund 25 oktober. dagen efter åker jag ner till nortälje
i 1v för att fira alexandra, hjälpa sassa med lägenheten och bara muppa runt som vanligt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback