typ en okej skön smärta

konst / 0 Kommentarer / 2013-01-16, 01:06:00
vaknar av att hobbiten ringer, skitbra tyckte jag för då kunde jag gå upp och inte stressa innan jag skulle åka till solna, men nä jag somnar såklart.. som tur var ringde sassa lite senare, då kom jag upp! vi möttes på stan och hon bjöd på pizza. sen tog vi en sväng på stan, och jag har hittat hur mycket saker som helst, kär. allt hamnar i kundkorgen på fredag ;) bara det finns kvar! hoppas. hehe. sassa var jävligt generös idag, eller vad man ska säga, hon köpte även en lite längre tshirt, med en råsöt uggla på till mig, haha den var på rea och kostade typ 30 spänn!
efter stantrippen åkte jag till solna och lite spontant till moster, som bor där. drack kaffe, babblade och så bjöd hon på middag, fett gott! en massa tips har jag fått också, suveränt.
 
och så var det dags för det jag väntat på..min tatuering! var faktiskt lite nervös innan, men det försvänn så fort jag kom till studion, så jävla inte badass :) och så var den då klar, sizzla fick sitta på revbenen, nära hjärtat. det gjorde fett ont längst ner på revbenen, resten var typ en okej skön smärta. men tror jag vill att han ska fixa lite på den ljusare sidan av ansiktet, även lägga mer vitt där i/vid ögat, för de ser lite skevt ut, HIHI. men jag måste även få bort massa fett, hähä ;b men jag är skitnöjd! taack :D
- haha va mycket det blev idag då
 
 
 
 
nu kollar jag på spin city, skit tråkigt, men tror att det är simpsons efter. det är nått slags "komediseriermarathon", i några dagar, FETT. dom bjuder på himym, scrubs, våra värsta år, simpsons, family guy, halva männen, jims värld, cheers, earl sånt där kul och tråkigt. men ändå riiiiktigt fettinen! nej, cigg och så får det bli sussa kudden. tjulu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback