1993, 2013, harmoni i kroppen

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2013-01-01, 10:22:30

det oplanerade nyåret var skitkul, sprang runt mellan några boenden, tittade på fyrverkerier, kommer dock inte ihåg va som hände runt tolvslaget! fick med mig några mongon hem, alla tvärdäcka förutom jag och simon, de va kul. så här sitter ja nu i soffan, bobban däckad i sängen, tuben snarkar på soffan, simp och bo har åkt hem, för att sova :) kollar på space buddies, en skitkeff typ ryss råflippade, han ser ut som en grottmänniska med långt flyffigt hår och skägg.

hoppas på ett bra år, tror jag ska börja på folkhögskola i stan om jag kommer in. så jag nångång kan bli klar med skolan! ouff.. yaya, om en vecka blir stortjejen 20 och får besöka dryckesbutiken, roligt, va ska man göra då? nej hej hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback