you 'n me together

kärlek / 1 Kommentarer / 2012-09-08, 03:12:50

störttnöjd med kvällen <3 bror

duktiga jag har bytt ut skåpsluckorna idag, med lite hjälp från "mästaren"! nu sitter jag dock som en fågelholk och vet inte vad jag ska pyssla med, för sova kan jag inte göra. picasso spelar fotboll och röjer i hallen, bra leksak jag köpte!

häromdagen bokade jag biljett till london i november, blir att resa dit helt på egen hand, får se hur de går, kanske hamnar någon heeeeeeeelt annanstans.
börjar plugga nu igen om någon vecka, grafisk illustration, vad det nu var.. sen lägger vi på religion på de, nu ska det bli ordning och reda på stora felicia, så farmor blir lugn :)


Kommentarer
Sandra:

Felicia, jag är grymt stolt över dig! Kämpa på med skolan, du klarar det! Måste få se din lägenhet sen, fatta att du har egen lägenhet å är vuxen nu!? Sjukt vad tiden går. Ta hand om dig ♥

Svar: åh, sandra <3klart du måste! jag och sarah får pallra oss ner till dig och kolla hur ni bor också :)
ja det är helt sjukt.. nästan läskigt! hoppas det är bra med dig stumpan! <3
theartofcrack.blogg.se

2012-09-08, 14:35:15 / Blogg: http://www.ssandradureforss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback