tanken på döden ger mig ångest

kärlek / 0 Kommentarer / 2012-09-15, 03:25:00

kan det ta slut någon gång, det tär på mig.
haft en superkväll. men helvete va mitt huvud har varit proppat. vet inte ens om min gramatik stämmer. tror det gör de! jonny craig, mjölk, muffins och en trött katt. skulle kunna göra vad som helst för att.. ja, skit samma. it's never going to happen anyway. fuck ._.

saknar dom där tiderna lite, de har blivit så.. annorlunda nu. både positivt och negativt. och jag önskar att det där kunde va bra, som för något år sen. men jag har haft en liten småhärlig resa, och nu har jag äntligen landat, och här stannar jag nog ett tag! älskar min mamma.

nu ska jag göra te, krypa ner under täcket och titta på film! låt tårarna spruta, nighty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback