klockan tickar för fort nu

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-09-04, 01:27:00
jag har inte riktigt kommit till rätta i mitt nya liv, det tar förmodligen sin lilla tid, men jag klagar inte. är sjukt glad. tack för allt mina fina vänner & världens bästa familj.
 
hämtade bror från skolan idag och gick hem till mamma, som är bland bergen med moster.. utan mig. tack! spelade super mario och åt hos farmor. på väg hem gick jag förbi kusin som pimpat mina hörlurar, sjukt coola. gick runt på stan och svettades, sen var jag äntligen hemma, tänkte jag, men hann vara det i max 1h så tog jag mitt pyssel och gick till sarah och albin, med jordgubbschoklad, mm.. marabou!
 
men nu äntligen hemma. vänjer picasso med borsten, nyss flippade han ur med svampen, vilket keffo. han har förälskat sig i datorn.. jag har många bevis! ska sätta dit den jäveln :) funderar på att göra mat och sen testa griffelfärgen. rita lite, pyssla. sjukt sugen på subway.. well well. saknar norrland och sizzla. hjärtat. peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback