YOU CAN DO THE GO TO HELL

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-10-03, 15:56:02
sov hos min kära sarah igår och nu när jag kom hem började picasso skälla på mig direkt, det är inge kul att vara hemma själv! fick en ny dörr igår, då fick han sitta inne på toan medan jag sprang runt överallt som en tok. tvätt, hämta paket, bibliotek, promenad, middag hos farmor, tvätt och sen ner på stan till mammas jobb. två maskiner tvätt blev inte färdigtorkade så mitt rum är ett torkrum för tillfället.
 
har räknat ut att det är 98 dagar kvar till jag fyller 20. hoppas tiden går fort! men det brukar den göra ändå. får dock ångest när hon pratar om världens undergång. jag har inte levt klart än, har ju precis börjat leva! sa iofs för några år sedan att jag kommer inte bli så gammal. vi får se hur det slutar. ångest.
light it up
sen så är mina piercingsaker borta, plus min lilla låda med alla töjningar.. antingen har jag slarvat bort dom, skulle inte förvåna mig, eller så har någon tagit dom. det suger för jag hade tänkt pierca smiley igen.. damn.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback