wish you were here in my atmosphere

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-10-31, 00:17:00
öh.
spaceface.
jag måste ta tag i mitt liv. organisera. planera. tänka, alldeles för mycket. jobb? vad vill jag bli, den jävla frågan med det svåraste svaret. tack den/dom vad de nu va, som kom fram till att man ska jobba. tänka på hälsan hit och dit. lära sig att prioritera rätt saker, hur vet man vad som är viktigast? "you shall rise". mamma säger att jag måste börja läsa böcker, för jag har svårt att prata, formulera eller va det nu heter. då ska man alltså hinna med det, när man läser sakta som en sengångare, samtidigt som allt innan plus att leva livet. fun life creator, peace
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback