GOOD FOR THE WORLD

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-10-22, 03:47:13
katten har sitt nattdamp, sen kommer morgondamp. helvete va jobbig han är på morgonen när man sover.. råöser runt på täcket och så ska han putta ner varenda minigrej på mitt nattduksbord..
 
haha, här sitter jag och skriver så helt plötsligt gör jag något annat och har heeeelt glömt bort vad jag gjorde först. men så är det och vad kan man göra åt det? ingen aning. finns ju nått på apoteket som typ.. nått med minne och koncentration, stavas det ens sådär?.. haha. jaja. ska titta på sons of anarchy säsong 1 nu, har bara sett några avsnitt huller om buller, då fattar man ju inget! finbesök, så fuck dig och dig och dig, peace
 
ASSÅ KATTEN SPRINGER FRAM OCH TILLBAKA FRÅN BADRUM TILL HALLEN HUNDRA GÅNGER! OM,
hur länge ska dampet fortsätta? det får ni svar på nästa vecka!
 
 
tänk ifall han kunde va såhär snuttig nu..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback