" just make a joyful noise inna the streets " Sizzla Kalonji says

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-03-08, 05:45:42
om jag kunde trolla, skulle det vara lite bättre än hur saker och ting står till just nu

igår följde jag med till stallet och mockade HÄSTSKIT! deru. matade hästarna och blev tokig på sizzla. vi missade precis ena bussen som skulle ta oss till hallsta, men som TUR vi har, var alx pappa några minuter från oss på väg hem. idag ska jag följa med igen och försöka få sizzla att gå med nosgrimma, är så jävla trött på att gå med henne i koppel.. dock är det mitt egna fel då jag inte lärt henne att gå fint osv. så jag får helt enkelt skylla mig själv. men man kan faktiskt lära en gammal hund sitta, FU BITCHES.

you didn't have to cut me off



- maybe I'm a different breed
maybe I'm not listening
so blame it on my ADD baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback