när stjärnorna lyser längst ner i de djupaste hav då är solen upp och ner

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-03-15, 02:55:31
"I hang with the hardest mother fuckers"

tänkte va fett poetisk från början av mitt inlägg på e's blogg, men.. det blev inte så. och jag lär förmodligen inte komma på något att skriva förutom att jag snart är klar med tavlan, sattsar på att bli klar snart så jag kan lägga mig. high school conspiracy snurrar på tvn. små kollar, men eftersom jag sitter på golvet med tvn på  min högra sida, så blir det tillslut snurrigt i skallen för att man sitter och vrider på huvet 48023482094 gånger.









min fot har somnat och mina ögon slocknar snart, på riktgit. måste göra klart den där jävla tavlan så jag kan sova så jag kan vara stolt över mig själv och kanske för en gångs skull KUNNA sova. vågar fan inte kolla ut mot köket.. det är mörkt och ibland ser det ut som att något rör sig när jag kollar mot tvn. BURR nu skrämmer jag bara upp mig. och  jag som inte skulle skriva något.. hej jag heter det. nej fan nu måste jag fortsätta måla. piz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback