rinnande svett och brinnande ögon

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-03-10, 09:20:47
min kära syster ligger så sött i alx säng. söder toksover på ena soffkanten och i andra änden ligger alx och sizzla, myspys. själv sitter jag i köket med målargrejor framme! big sis och jag har precis börjat med en tavla, den kommer bli as nice! jag har den känslan, som jag har på en annan tavla, har jag nog skrivit här.

haft en underbar kväll/natt/morgon med fina vänner. sarah mitt hjärta, min bästa sambo!, mina älsklingssystrar, underbara johan och stefan hette en. varit jättetrevligt må jag säga. hahahah knasboll. och självklart sizzlabebisen, henne får man ju verkligen inte glömma! hon har legat och sovit med systeryster erica efter vår lilla krogrunda till någon timme sen.

just nuu funderar jag på att måla ytterst lite på min och emmas tavla, gå ut med sizzla, och SEN finally börja med bobbos tavla.




- känner mig poetisk i min skalle idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback