svallar mig in i rummet...

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-03-01, 13:53:15
YO MAN! GOTTSUNDA HÄR.
just nu: feta jag sitter i köket, MITT på mitt feta ersle, och bara rå glider stenhårt, med vintage glajjer som är fult målade med nagellack, och käkar kaninmat. jämfört med dom andra två likätarna, fyifa-aan för å äta ko-gris så det sprattlar i käften. seb och världens bästa sambo alltså. konstiga typer. men lite bäst är dom iaf, trots sprattlet i käften <3

snart är det en annan månad, en månad då det är sådär äckligt varmt. så man svettas bort halva stjärten så fort man rör på sig. en månad då jessica och hannah w SKA ha rullat ut från BB lyan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en månad då sebben förhoppningsvis har lite mindre kala fläckar på skallen..? :/ EN MÅNAD DÅ VI ÄR SÅ SJUKT JÄVLA SNYGGA OCH KNALLARHATTAR OSS FRAM PÅ MOLNEN.

LOVE YOU, BÄSTA SAMBO!
sebben är ju inte så tokig heller. HEHEHEHE

puss & liiiiiite klämm!


vi är bara för jävla fula! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback