rena rama adrenalinkicken

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-03-02, 01:45:12
seb ligger däckad i soffan, låter som att han snarkar tror jag. alex är fast i sin lur och jag satt nyss och funderade på hur adrenalin stavas på engelska... googlade men fattade ändå inte hur det stavade. - dålig är jag. jag schejkar på benet. nu vill jag röka, men alex fastnar i telefonen och jag fastnar vid skärmen.. som vanligt. inatt kör vi på massa koppar kaffe, uppesittarkväll med brallex. som förövrigt gjorde ett inlägg här för EN LITEN STUND SEN! AAH.
kors och tvärs - hit och dit

känner att det finns inte så mycket mer att skriva, FÖRUTOM att, jag har börjat på ny tavla i veckan, as nice. och så ska jag måla en tavla åt bobbo, får se ifall jag börjar med den senare.

face in a cloud, skön låt. lyssnar på den just nu. DIGGARE blablabla.. fortsätter skriva även fast jag nyss skrev att de inte fanns mer att skriva. så det blir ointressanta saker, typ som att stolen är svart. alex skriker på seb som däckat. dagens rekvisita är tydligen en hund, ser jag här på kanten. va knas.

DET BLIPP BLIPP BLIPPAR från alex lur, men inte från min... HÖR AV DIG DÅ! toker. underbar dvärg. JAAAAAAG har fått egna tofflor, äntligen! och ett par nya converse, bruna :DD riktigt happifejs. juste, jag höll ju på att göra kaffe.. höhö, nu har jag babblat klart.

PIZ BITSEZ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback