gör det du är kung på

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-03-23, 12:05:05
morgoncigg!
sizzla passade på att sätta sig och råchilla i solen. du är så fin hjärtat.
just nu sitter tjorri på min axel, alx städar hennes bur. göbbels sover. söder också
försov mig till jobbet idag.. att ja alltid lyckas.. men kör på måndag igen! bilder kommer upp när jag är klar.
så istället för jobbet ska jag handla och skicka in cvn till jobb, bara för att göra nått vettigt. OCH hoppas på att bobbo fått lön så vi kan åka och köpa tavlor :D ikväll kommer kära syster och johan hit, kanske måla lite.

funderar också på att göra en till blogg, där jag bara lägger upp de jag målar och ritar. får se om jag orkar vara tillräckligt på humör för att fixa boggdesign och shit. nej, nu ska jag skriva i ysters blogg. peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback