and the hero will drown

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-03-23, 19:13:32
hej jag har otroligt sega vänner.
när jag var ute nyss med sizzla träffade jag på pappas exfru och ester, sizzla fick sig en liten uppläxning, fast hon kaxade tillbaka! hon börjar tuffa till sig. sitter just nu och väntar på bobbo, som aldrig kommer.. appropå pappa, han åker till tahiland på tisdag... ska hela jävla släkten åka dit utan att jag får åka med? va är det för jävla sätt. jag vill ha naturgodis.. dom här yoghurt grejorna med jordgubb, päron och sånt i. och cashewnötter, hur stavas det? mums, va gott det skulle va! snart kommer alx hem och då ska det fyllas ett glas med grogg. ösa lite musik.

tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback