igår tänkte jag på värsta grejen som skulle va här, men nu är jag helt plötsligt hjärndöd.

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-06-17, 17:32:37
har du vaknat någon gång, och kännt att du lever i en pansarvagnspipa?
just nu springer jag runt och fixar håret/ögonbryn/kläder och diskar då och då, samt skriver här! halvsomnar ibland på stolen, måste fan sätta tändstickor så ögonen hålls öppna, som mr bean gör. de har varit en guldhelg! dundervecka, helt galet. har mestadels varit sjukt glad.
jag måste försöka få i mig nått att äta nu, sen gå och köpa cigg, rasta hunden lite. hoppas på att leka med pojkarna.  nej, hej då korkjävel kyss

sizzla springer förövrigt runt i kalsonger, hon skiter i och softar hemma!
det har varit en tuff vecka för dig med hjärtat <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback