pure adrenaline

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-07-05, 23:07:19
om jag bara visste hur.
120703 - har varit ensam hemma nu sen i söndags, och är det nu med. känns lite skumt, men kanske det är bra att börja vänja sig nu när det äntligen börjar närma sig. det är sjukt hur full min hjärna är med idéer. den dagen skulle nog kunna ta livet av mig, så sjukt jävla glad jag kommer va då. nu är det dags att börja spara några ören i månaden.

120705 - igår blev budet beviljat på lägenheten, det firades med bra väder, vänner och gott! idag har jag och simon varit och badat sizzla vid udden, sen suttit i parken och gått runt på stan. det var en jävla massa söta ungar som gick runt i parken. juste, vi gick hem till mamma också.
- SOFFLÄGE, ätit mat, mätt som ett as.. ska försöka sova för imorgon väntar lite blodprov. dom jävlarna stjäl!
 PEACE
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback