somliga går barfota, precis som jag

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-07-13, 00:22:27
den tiden jag komplexade över förut, vill jag ha tillbaka. fuck
om ett antal dagar åker jag upp till kära norråker. och kommer hem till den dagen jag äntligen får nyckeln i handen till min alldeles egna lägenhet! men det kommer bli sjukt tråkigt att lämna min sambo. har haft jävligt roligt, men även lite bråk, som självklart uppkommer i vänskapen, typ, blablabla.
 
badat i badhuset med alex och jennifer tidigare. vi hade hela badhuset för oss själva - simma, leka, glass i barnpool, hårinpackning, ångbasta, sola och pizza till "belöning"(?). kom hem sen och hällde upp ett glas vin. klippte lite i håret. malin och hibbe var på besök. spela kort + memory.
 
 
nu drack jag upp sista vinslatten och tänker gå och lägga mig.
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback