ge mig lite av mitt gamla

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-01-04, 03:10:23

miss this shit


mitt gamla jag


 

 

livet i gällö, jämtland


 

 

mina underbara varelser



kalla

lea

texas

phoenix

dallas

musse

morphine

general

kapten

 

mitt hjärta


 

 

 


 

under livets gång förlorar man mycket, och jag vill verkligen ha tillbaka det som är förlorat.
det var bäst. även fast allt inte var perfekt, vilket det aldrig kan bli, men när jag tänker
tillbaka, så var det fan så mycket bättre med vissa saker, än vad det är nu. även fast jag
är fett nöjd med mycket nu, så vill jag ha lite av det gamla tillbaka.

och det vet jag att många vill.

men det är bara att acceptera nuläget och göra något bra av det.

 


 

 

PEACE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback