jag är en fisk på en krok - påväg upp till ytan

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-02-02, 23:44:16
kände att jag ville ha lika coolt häng som alex och reta erica till max så baxade jag alex plats.
höhöhö

hektisk MEN bra dag:
vakna
ut med hunden
planerade
apoteket
ut med hunden
städat antes kök och WC + balkong
vänta på besked i all stress på luren
ut med hunden
spelat kort
åkt till rimbo fram o tillbaka
ut med hunden
fått besök
ätit mat
ögonbesvär
dataproblem

sen gick allt ner till lagom nivå och nu sitter jag här med
mig själv, datorn, ask kopp, rökelser och soda streamat vatten
och sizzla






och nu mina damer och herrar, kommer ego bilder - enjoy









- jag är på topp, här och nu - låt det förbli så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback