en dag och ungefär 15 koppar te senare..

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-02-14, 04:21:00
idag har jag träffat bobbo en stund, längesen jag träffade de rikspuckot, kul var det iallafall, som alltid när vi ses, tycker jag. emma och johan var här sen också, drack cider och vin, diskade och lagade mat. couscous med stekta campinjoner med vitlök, matlagningsgrädde, kikärtor och mozarella. de var faktiskt gott, med sweet chili. sen kom erica och vi groggade med cola, inte det bästa men man tar vad man har! det blev kökshäng, nu förtiden föredrar jag kökshäng, oftast iallafall! riktigt mysigt. senare kom söder och klypo.

när emma och johan skulle hem gick jag till hemmakväll, köpte lite godis, en mini chipspåse, en klubba, cigg och popcorn! hemma igen började jag fortsätta med syrrans tavla. nu har jag bara lite detaljer och konturer kvar sen är den klaar! är rätt så nöjd hittills. gör förmodligen klart den imorgon när jag köpt en svart smal tuschpenna :)

de senaste timmarna nu har jag och söder ätit några knäckemackor och druckit hur mycket te som helst! supergott. även lyssnat på sovande alex som mumlar och snarkar till ibland. låter fett skumt. nu gick söder och la sig, så funtar på om jag också ska göra det, för blir bara irriterad på sims som aldrig vill funka för jag fattar inte!

ska ta en morot + cigg först, sen "slafa" (sova..), som jimmy säger. haha, nighty

saknar min babe sarah






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback