satt och fikade i en lunch hörna

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-02-01, 17:22:30
trött på att lyssna. det du säger, kommer inte ens in i mitt öra. stänger av och skiter i

idag är det lillördag, får se vad kvällen bjuder på för roligheter. haft tre sugminkuk dagar så nu måste jag fan ha kul! men just nu, funderar jag på att spela ratchet n' clank, dragon age II, kolla på tv eller göra mat.. btw, på 2 veckor har jag gått ner 3kg, mycket nöjd, och det går bara bättre och bättre för varje dag! känner mig jävligt duktig som hittills har klarat mig bra. sizzla har gått upp och fått  lite bredare midja, perfekt perfekt, mer ska det bli. saknar lion. OCH jag tänker ha kvar läppercingen, end of story.. men

stör mig på alla reklamer som är i hundra år. tänk om alla skulle stänga av tvn när det är reklam, undra ifall dom skulle ta bort reklamerna tillslut, eftersom ingen tittar på dom. you never know! märkte nyss att sizzla ligger vid mina fötter.. när la hon sig där?

innan jag bestämmer mig - ut för en cigg, kiss




- and everybody goes blablabla.. typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback