psykiskt misshandlade individer

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-02-09, 22:32:01
datorn har fuckat hela dagen så har inte kunnat skriva det som jag skulle!
SÅ JAG SKRIVER DET NU FÖR DET ÄR SÅ JÄVLA INTRESSANT

storhandlat med farmor idag, massa frukt och grönt! fick även en kasse med smink, parfymer och olika lotions typ. as nice. alex åkte till stallet och söder drog till bolaget medan jag försökte installera sims 3, som inte funkar ändå... vi har tittat på grotesco, lorry och yrrol hela dagen. söder kom hem och knäppte en kall, jag vaxade benen och fixade naglarna, som jag nu ska måla gula. så alla vet. witness dub i högtalarna, the house bunny på tvn.
nu vart det mycke text, hej då.

tjejeftermiddag med söder







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback