HAPPY VALENTINES DAY MY LOVE

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-02-14, 17:57:20
jag är kär i mig.

och så var det alla hjärtans dag, igen. inget speciellt tycker jag, mysigt kanske med pojkvännen.
det var längesen jag "firade" den här dagen med någon, men det gör inget, för jag gillar inte smör.
:)




dagens planer var ju att gå ner på stan, köpa rökelser + hållare, gå till apoteket, willys och rusta.
inget av det blev av. varken sarah eller alex kunde/ville inte -.- så jag la mig i soffan och kollade
på vampire diaries, sen somnade jag och vaknade vid 4. nu hoppas jag att jimmy kan komma och
hjälpa mig med sims, så jag kan spela det! håller på att bli tokig på den skiten.. blablablablablabla

piz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback