BARA FÖR ATT VA SOM ALLA ANDRA BITCHES

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-02-03, 11:39:30
brudar lägger upp bilder när dom är halvnakna, dom såkallade "smala med perfekt kropp" brudarna
dom som är lite större och överviktiga får så jävla dåligt självförtroende
och mår bara mer dåligt över sig själv när dom ser det.
börjar bli så sjukt jävla trött på det här. och SEN att vissa av dom brudarna klagar på att dom är tjocka, BLABLABLA HÅLL KÄFTEN! lägg inte upp bildjäveln då förihelvete då! du söker bara bekräftelse. titta på dom som verkligen ÄR tjocka, tänk er hur fan dom mår. ÄCKLIGA UNGAR
TACK FÖR MIG PÅ DEN PUNKTEN


JAG, JAG ÄR TJOCK
DOCK va jag inte för några år sen.
då var jag snygg och lagom







- stå på er, ni som faktiskt ÄR överviktiga


(om någon i min familj eller nån av mina släktingar ser detta, så är det INTE porr eller nått överhuvudtaget. vill bara säga vad jag tycker, och visa, och erkänna, jag är tjock. men har ett mål, att se ut som på bilderna. låt mig kämpa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback