24 december, christmas day

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-12-25, 22:18:00

where the fuck is santa på tvn, fått lite choklad och jag tror mamma kommer tycka om hennes klappjävel :) fan va bra min jul har börjat hittills.
01:24

happ, vaknat, stressat, ätit och nu är jag hos moster, sitter i soffan och kalle flaxar på tvn. nu kom tomten gustaf, min långa farbror :)
16:17

paketen, asnöjd. tack ni :) ett päron till farsa, julskinka på knäckemacka och farmors senap. picasso är inte uppe i ansiktet. efter filmen, godnatt!
01:03

kul grej tyckte jag. yes! upp! höll på att glömma, hittade någon som hade lekt med min telefon, kan de va nån utav kusinerna, jodå. hej

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback