well you know what they say, every dawg has his day

kärlek / 0 Kommentarer / 2012-04-07, 14:52:15
nu sitter jag här, hos johannes och ida i norråker. precis ätit sillunch, och nu ska jag plugga. sizzla är jobbig. men igår fick hon snålskjuts av huskisarna. stockholmsbruttan kommer och kräver snålskjuts, vilken lirare. äntligen har jag fått en datorladdare till min dator så jag kan använda den! plus laddare till mobilen, guld. kan dock inte använde luren här pga "no service"... har ett halebop kort, men självklart har jag glömt pinkoden och nu måste jag ha puk...

lillebror fick testa köra "hundspann"(?) igår, med vovven che. det gick bra, ramlade inte nån gång. valle som är 5 år, är riktigt duktig på att köra, jag är mycket imponerad.

målade ägg imorse och la ut i affärn. är snart klar med min eyeshroom space - tavla. kanske ska jobba här uppe i sommar igen, FAAAAN VA NICE! dra mig baklänges typ. nej, plugga var det. piz






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback