everything is worth doing

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-04-08, 17:07:57
man blir helt slut utav att vara ute hela dagarna och göra saker, så kvällarna blir inte långa. förutom igår, det var trevligt. köket blev proppat! från spädbarn till 40+are. jag ägde putte som inte vågade testa thailändsk whiskey, så jag skålade med hans kompis! så imorse var jag sjukt trött, ville bara ligga kvar i sängen men jag måste ta vara på tiden som finns när jag är här.

så idag blev det först frukost hemma, sen 11.25 var vi bjudna på laxlunch hos simon och anneli, och efter det var vi tydligen bjudna på ÄNNU en lunch hos sune, som vi skippade. är ju här för att droppa lite, då kan man ju inte svulla som ett as. efter vi var där åkte jag hundspann, sizzla fick vara med och det gick bra, hon var superduktig. ida och jag välte med släden, härligt :)

just nu springer melker och håkan runt i huset och skrämmer varandra, håkan skrattar som en tok. valle snackar om mer påskägg och jag ska duscha och sen dricka upp mammas rosévin!












- det är jobbigt att det är just dig jag tänker på, hela tiden just nu,
när det var du som dissade mig för en annan, som de sen inte
blev nått med, och efter det kunde du höra av dig till mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback