I blame it on my ADD babe

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-04-27, 18:31:58
taggar till natta och peter. sizzla ska få leka med diezel eller junior. söt vovvar!
igår åkte jag alex oskar och bobbo upp till molnen, sizzla fick springa av sig, dampade lite. sen stack vi och köpte chips! åkte hem och spelade ratchet and clank, jag fortsatte på machete vision tavlan. kollade på filmer sen såååvde jag. intressant. i onsdags var jag i sollentuna på stinsen med sarah och hennes päron. riktigt roligt, handlade lite linnen och smycken! sarah och albin är tynga <3 jag är bäst. alex erica och emma är kungar. sen har vi några andra jättar, hjärtan, ni vet vilka ni är såklart. annars är ni gay. fast de är ni ändå! jocke = förebild.

nu öser jag som fan! MY HANDS ARE SHAKING!






har seriöst damp just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback