NO CURCH IN THE WILD

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-04-25, 03:11:30

sizzla skulle tydligen baxa alla kuddar från mig imorse. snåla jävel.


gjort massa idag. vart på stan och handlat småsaker. vart med sarah och albin. lagat mat till simon och bobbo. ätit chips med alex bobbo oskar joel och simon. tittat på filmer. och nu sitter jag och pluggar. så jävla duktig.

 

tänkte att jag skulle ha en "gibbhörna" fast med tvarna, haha skit soft. och i väntan på något bättre gjorde simon en kulle, med ett hus och en pool på, som jag och bobbo invarderade sen. mohaha

 

imorgon ska jag åka med sarah och hennes föräldrar till sollentuna, stinsen typ, köpcentrum. RÅ NICE!

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback