fri som en fågel?

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2012-04-19, 15:06:28
maniska perioden har kommit igång för både mig och alex.
just nu sitter vi och plockar ihop en varukorg med piercingar. jag är uppe i 668 spänn.. rätt mycket pengar för piercingar. men skitsamma, man måste kunna slösa pengar på sånt också.

käkade lunch på pappas jobb idag, avokadosallad. åkte till farmor efter och fick ett par joggingskor, så nu ska jag och alex ut och gå långpromenader varje dag! ska åka med pappa till london efter han fyllt 40 i maj, fyfan va nice. åka till emmabodafestivalen 24 juli, taggar stenhårt! kirra grönalundskort, fett med artister i sommar. se henry bowers på garaget, WOHO. men nu ska jag åka till rimbo.
piz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback