voff voff, norrtälje hund

norrtälje hund / 0 Kommentarer / 2011-03-08, 16:03:13
jag älskar min praktikplats. det är underbart, kommer dit vid 9, kopplar runt 10 hundar och går en långpromenad på lite mer än 1h. när vi kommer tillbaka släpper vi in de hundarna som varit på promenad i deras rum och släpper ut andra hundar. sen sitter vi utomhus ända till jag slutar, mellan 1-3, får gå hem egentligen när jag vill.
när jag har fått foton på alla hundar tänker jag lägga ut bilderna här. ungefär varje dag kan det vara runt 30 hundar, och sammanlagt typ 57 hundar inskrivna. och det bästa är att min låtsasmammas hund, alltså min hund typ, är på dagiset ibland. sen tänkte jag övertala pappa att låta min hund få va på dagis. hon behöver träffa andra hundar och röra på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback