ett sent inlägg om sportlovs firandet

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2011-03-09, 15:38:57
igår somnade jag och erica i nazays lägenhet. han och ami var i södertelje under natten. imorse gick erica till skolan, jag sov och vaknade fett förkyld. hostade som ett as under natten. men efter typ 1h kom erica hem igen, hon hade tydligen inga lektioner. jag somnade om och erica kollade på en film sen tror jag att hon somnade. jag vaknade av att nazay och ami kom hem, då vart det fart på mig.

sen dess har vi käkat macka med räkost, ciggat, lyssnat på musik, kollat facebook, sminkat oss. nu sitter jag bara och väntar på att pappa ska sluta jobba och föra över pengar så jag och erica kan köpa pizza ingredienser.

bilder från anders, david, erica, jerre och mitt sportlovs firande, hej då


det här är jerres pucko, han vill typ hångla med mig.. mycket







här är min fina syster erica



great people



happyface och gösta



min man.. som inte vill ha mig. han är gift.. jag är depprimerad över det.



fylleposen



nöjda grappar



en koncentrerad öl-david och ett sepe... inga kommentarer





"hej då nu går jag och ölen in i duschen"



en seriös jerre och en mindre seriös erica


och nu säger jag hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback