heschande hundar i den värmande solen

norrtälje hund / 0 Kommentarer / 2011-03-15, 16:23:38
idag på jobbet har det varit så skönt och roligt. jag och bea tog först 11 hundar på 1h promenad. direkt när vi kom tillbaka till dagiset var det dags för nästa gäng! jag bea och elin tog då med oss 14 hundar på en till timmes promenad. solen bara glassade på och när vi var tillbaka satte vi oss vid en liten stuga på tomten mitt i solen och fikade, som alltid efter hundpromenaderna. härligt.

sally var fett busig idag så jag jagade henne och busade upp henne. medan jag sprang så springer livia efter mig som en dåre och hoppar. dennis skäller och wiley hittade en fet pinne.



fina sally


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback