master, I can see the light!

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2011-02-24, 14:12:47

nu har jag tagit steget, har valt en folkhögskola som passar mig, nästan perfekt. har för mig att den var lite dyrare än andra, men rummen på internatet ser nice ut, man får ha med sig djur och dom har estetisk utbildning. har varit och skrivit ut ansökan nu och fyllt i, det ända som saknas är en jävla personbeskrivning... både till ansökan och ansökan om stipendium, det blir en utmaning för mig, men mor får hjälpa till!

men måste såklart söka till flera, ifall jag inte skulle komma in på vindelns. det här känns bra, hoppas det blir bra också!

om några timmar åker jag ut till sarah, det blir myskväll med egobilder, chips, dipp, cola, filmer, cigg och sarah. ibland kan det bara inte bli bättre.

och jag är glad över beskedet du fick idag min vän, allt kommer ordna sig, fortsätt att kämpa bara.



broooooooooooor på skridskor i lommarn
men vintern får gärna ta slut nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback