ibland händer det faktiskt

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2011-02-23, 19:00:47
idag sov jag till 12, skönt. åkte till skolan och mötte upp syrran, pratade med syon. jag är nu ledig måndagar, onsdagar och fredagar - praktiserar tisdagar och torsdagar. slutar skolan och i höst ska jag förmodligen börja på folkhögskola och bo på internat. äntligen kanske drömmen om att flytta slår in, iallafall för stunden. jag är kommer nog bli rätt så glad över det, om det händer.

sen drog sis och jag till jerre, sen till sis lånade lägenhet. när mamma slutade jobba hämtade hon mig sarah och albin, vi åkte ut till henne och hämtade mina skidbrallor som jag behöver imorgon, det blir mycket prommenader nu på nya praktiken, hunddagis fo sho!

men nu, ska jag söka job som taxi telefonist, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback