31 januari, en väldigt bra dag

mina krabater / 0 Kommentarer / 2011-02-01, 20:13:09
som spenderades mestadels med syster erica och jerre.

lekte syrrans svans igår i skolan och hos tändläkaren. hon och jerre följde med mig hem, vi bokade hytter till galaxy 2 mars och kollade på P&L band. jag fick plötslig tokryck och vi drog till åkersberga där jag, jerre, syrran, spyan, kosken och nån till hängde i 2h för att jag och spyan skulle pierca oss. äntligen har jag min medusa. när vi var klara där drog vi hem till jerre och sen ner på G. riktigt trevligt, storesyster emma och hennes pojkvänn micke kom dit. längesen jag träffade emma och första gången jag träffade micke, han verkar super bra!

när G stängt gick jag, jerre, erica och danne hem till jerre och kollade på "i takena lyser inga stjärnor" aka i rymden finns inga känslor. få timmars sömn.
idag, har vi bara tagit det lugnt. imorse åkte vi bil till norrköp (ca 100m från jerre) och köpte lite provianter! hemma hos jerre igen kollade vi på star wars I. senare kom anders och lök. piercade anders. efter ett tag drog jag och syrran till ankan, och där piercade jag jessi. eeeeefter det drog vi fyra och käkade pizza/kebabrulle. mums!

syrran och ankan är fula. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback