vissa människor har bara fel i huvudet

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2011-04-06, 18:20:03
syrran bor för tillfället hos mig sen 2 dagar tillbaka.
igår kollade vi på halva the ring, som jag förövrigt inte sett förns nu. ja, jag är fett efter.

och idag har jag varit hemma från jobbet pga min höft jävla skit helvete går sönder. så jag sov istället och erica gick till plugget, men smsade efter 2h och kom tillbaka hem. då kollade vi klart på the ring och tankade tvåan och gjorde fett goda kycklingmackor med sweet chili, ceasarsallads dressing, tomater och rostatbröd.

nu tänkte jag rensa i fler lådor, har redan rensat två stycken och slängt 4 påsar med skräp. hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback