ska du ha lite blått?

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2011-04-03, 13:46:55
igår jobbade syrran så jag gick till ami och nazay. hon tatuerade en polare. jag blandade till en grogg och sen kom erica. vi chillade och ville hittade på något. sen skrev olbe att han hade tråkigt och så kom han och hampus till oss. jag tatuerade mig bakom örat och ami fick ett skepp, som jag verkligen måste göra igen.

vi tog det lugnt som satan, spelade ölspelet lite halvt, ami blåste bubblor, vi sjöng en låt och erica ville att vi skulle försökte säga kvistfrittkvastskafft snabbt.. och det blev tex fittskivstfrattskvast - frittskiftfnattsknatt. garvade sönder.

ami blev lagom full. vi fick besök av en älg. och erica och jag käkade radium. blev fett blåa på tungan.

på väg hem så va det muntert tyckte olbe, alla gick tysta. vid ros åker matilda förbi oss och erica ringer henne så hon kunde köra hem oss. vi skulle mötas vid musikskolan så när vi var där lekte erica hampus och olbe cirkus typ.

statoil igår igen såklart. jag fick en gratis bule, den var torr. goodnatt igen hej.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback