"du låter som jesus när du går"

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2011-04-03, 13:28:27
i fredags åkte jag syrran ami nazay angelica ankan och joanna eckerö båten. drinkar i baren och 900 spänn fattigare i taxfreen. hittade 1l sprit i rökrummet, rånöjd. dock smakar den knas men blanda med juice och sockerdricka så blir det rätt nice. och den här gången kommer jag iaf ihåg hela resan!

efter båten, drog jag och syrran till matilda, men innan mötte vi upp olbe mac och matte rizah vid "bajsparken". det blev många pauser innan vi var framme hos matilda. vi hade sjukt mycket att bära på så vi turades om om att bära.

när vi kom till matilda var alexandra och david där. fett nice vi hade det. lagade asgod pasta med bacon och creme fraiche. mac stog och dansade. och jag blev helt plötsligt quasimodo.

för att komma hem beställde jag syrran och olbe taxi hem. alla skulle till fältet. vi tog ett pit-stop på statoil och köpte mat plus chips och dips. fett gott! men som vanligt käkade jag bara halva min mosbricka och orkade inte äta chipsen.. kameran tappade jag i taxin, MEN som tur är så jobbar ericas morfar på samma taxibolag.

när jag sov och erica kom in i rummet sa jag att hon låter som jesus när hon går. har ingen aning om hur fan jag fick till det.. sen blev det godnatt!






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback