agillity på gården

norrtälje hund / 0 Kommentarer / 2011-04-13, 19:24:42
igår gick jag och nina med 11 vovvar på "horvägen" rätt härlig väg ner till vattnet och runt. tillbaka på dagis - fikade och snackade skit med de andra och sen satte jag och bea igång med att kratta ihop pinnar och löv på gården. men självklart så skulle alla hundar som var ute förstöra högarna för de skulle ju såklart ha pinnen under allt...



- fina leya sitter fint



idag gick jag och nina igen med alla småhundar. runt i skogen och det var sjukt nice! fatta härligt det blir i början av sommaren :) men iallafall, jag och bea fixade agillity banan idag och tränade hundarna.



bolt







amy





wiley




flex




ozzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback