veckans uppdatering

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-11-24, 18:11:48
har tatuerat lite men glömt att ta bilder eller råkat radera dom då jag var korkad och avaktiverade minneskortet och för att aktivera det var jag tvungen att radera allt.. k. imorgon åker jag till marion och ela, de ska gaddas igen! eller iaf marion, ela är ja inte säker på än, har inte fått något svar.

sen funderar jag på att förlänga dreadsen ytterligare typ 30 - 40 cm. men får se ifall jag måste köpa nya kläder för pengarna jag får snart, eller typ julklappar.. måste också framkalla massa bilder och förstoringar till tavlor/julklapp och nytt album.

i måndags flyttade jag till moster, flyttar hem imorgon eller på fredag, beror på litegrann. sover i retrohörnan, så jävla nice. ikväll ska jag ut och övningsköra med farfar. peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback