allt hänger på en fet tråd

konst / 1 Kommentarer / 2010-11-01, 22:45:35
sarahs andra present. målade en tavla med ett rep, och i repet hänger ett hjärta, boxningshandskar och ett kugghjul som symboliserar sarahs liv. jag kom på idén när jag stog inne på panduro i täby, och tänkte direkt att jag skulle göra det till henne. det kan få henne att tänka till och att hon faktiskt är en stark brud. kämpa på bitch <3


hjärtat - kärlek till familj och vänner

boxningshandskar - fighten mot livet

kugghjulet - allt måste passa för att det ska funka

repet - styrkan


Kommentarer
Sassa:

Vad smart du är, Flisan. Och så duktig på att måla. Ser fram emot ett verk signerat Felicia, ;-)))

PS. Saknar min egna produktiva målarperiod, kan du inte komma över nån gång och inspirera mig? DS

2010-11-02, 09:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback