that's what you get

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-05-22, 23:36:29

fredag:
awesome eftermiddag, awesome kväll. spenderade den med bekkah, sarah, johan, syrran, jakob och deras polare. satt i parken och chillade, lyssnade på musik, käka chips och smutta på lite bira. påväg hem sällskapade jag med jesper, stefan, olle, oskar och typ andrej, de skulle fortsätta parta. jag gick hem, la mig i sängen och fick sällskap av texas dirr, mys snuttan.

lördag:
vart på kusins konfirmation, ätit god mat, fotograferat och bara myst i värmen. min kusin har världens hetaste skinnjacka, jag ska kirra en likadan! men nu hoppas jag på att få åka hem snart så ja kan ge råttorna mat. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback