akta grodorna påväg till solbacka

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-05-16, 03:23:26

lördag:
åkte till karolinska för att hälsa på johan, som har råkat ut inför en infektion i kinden.  vi gick typ runt hela sthlms norra kyrkogård. kom hem och tog det lite lugnt, lagade mat och tog en grogg.

erica smsar och efter ett tag är hon utanför och vi drar till andré där sandra är som kom hem från turkland inatt, påväg dit var det en jävla massa grodor.. över allt! galet va jag hoppade och skrattade. hemma hos andré kollar vi på några filmer.

sen påväg hem ringer jag christopher som är på fältet.. han och merlin stannar förbi hos mig och vi chillar lite. nu tänker jag äta en macka och dricka lite yoghurt sen gå och lägga mig, fett trött asså. saknar linus och daniel samt jämtland. puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback