27 november och 7 december

konst / 0 Kommentarer / 2010-05-11, 22:03:49

två personer, hel och trasig, då och nu.
hittade en schysst bild på internet som jag blev.. förälskad i. jag ser mig själv när jag kollar på den.
fast blev inte helt nöjd då jag skulle ha gjort vänstra brudens hår lite mer likt den högras, att det går
rakt fram istället för ner och upp, vänstar brudens ansikte blev större än den andras också.. men man
lär sig av sina misstag, de flesta iallafall.



och ibland kan man ju.. som med en pannkakssmet - blanda i olika ingredienser.
jag älskar vargar och hundar, så varför inte. älskar brudens ansikte och jag hittade även
handavtryck, är dock inte klar med den här bilden men har för tillfället idétorka så det brinner.
förslag skulle aldrig sitta fel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback