veckor med struktur

dagligt crap / 1 Kommentarer / 2010-03-07, 20:14:55
i fredags åkte jag, pappa, tina, filip och elin till tinas bror i mora. det har varit riktigt kul och mysigt. vi åkte skidor i gesunda backen, kollade på vasaloppet och hade skoj. jag vann på cichago, över pappa! det händer typ aldrig, haha. på vägen hem bråkade filip och elin hela tiden, slogs och höll på. små skitungar, haha :)

över till dagsläget: ska snart till min ängel. han hittade min mobilpåse idag, och gissa om jag är glad! trodde jag tappat den i snön. sen kanske mimon kommer och sover hos mig när han slutat jobba och imorgon bitti innan vi drar till IP kommer sandra och joinar. btw sandra, jag har dina favorit äpplen hemma ;) så goda och gröna. ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till skolan. loven gör mig depprimerad, det är ingen riktig struktur på mina dagar då. men nu blir de det. skönt. men dags att springa iväg nu, c'yall

Kommentarer
SANDRO:

MEN.. jag vill också ha sånna äppleen :' ( Å vad gäller loven håller jag HELT MED! Men nu är vi tillbaka igen mahahahahhaha :D!!!

2010-03-08, 16:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback