små sötsaker

mina krabater / 1 Kommentarer / 2010-03-10, 23:09:36
och nu ikväll fick jag in mina råttungar i en annons på blocket. bara efter några minuter var det två stycken intresserade, av honorna, och båda var intresserade av honan jag ska behålla, haha. men nu ligger alla i deras myshörna som egentligen är ett badkar, där trivs dom. hakade av badkaret för en stund sedan och ställde den på min byrå där jag sitter vid datorn, det är faktiskt kinda mysigt att ha alla samlade i en hög och sen ha texas springa runt och krypa in i mina klädlådor och utt och ner från fönster"brädan".

nu tänkter jag rita lite kök i ikea home planner. slänger upp en bild på två av honorna, riktigt söta.


Kommentarer
elin:

dom är så söta! :)

2010-03-17, 12:16:30 / Blogg: http://theartofcrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback