goodbye my lover

dagligt crap / 1 Kommentarer / 2010-03-31, 08:37:23

igår flyttade min sista bebis till ett nytt hem, lite sorgligt att alla är borta faktiskt. det är ju så mysigt att sitta och kolla på dem när de ligger alla i en hög i deras röda badkar och som kommer texas och kliver över alla och lägger sig högst upp, eller så är det tvärtom, skit gulligt.
behöll två stycken som heter phoenix och dallas, tjej och kille, super fina! phoenix är vit med en smal grå rand på ryggen och två "fartränder" från ögonen och upp mot örat och dallas är helt mörkgrå och lite vit på magen. adorable.

på torsdag blir det påsklov, hur awesome som helst! drar till rimbo och roar mig med yngve och grabbarna, härligt för jag saknar dom. och på fredag (ÄNTLIGEN) åker vi till norråker, norrland. åker lite skooter, hundspann och bara njuter av vad norråker alltid bjuder på, livet! men nu är det nog dags för mig att gå på lektion, tjingeling.


Kommentarer
dure:

glöm inte lägga in bilderna sen :DD

2010-04-01, 22:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback